Wednesday, December 17, 2008

Rahsia ilmu raksi(keserasian jodoh)

setiap pasangan akan melalui 3 peringkat dlm kehidupan mereka bersama2. baca dgn teliti dan cuba faham kaedahnya...

caranya:

1.Buatkan garisan berpalang disekeping kertas. Di TENGAH pusat garisan tersebut tuliskan "TELAGA BAWAH BUKIT" dan ditanda no.1 Di seblh TIMUR tuliskan "PUTERI SUKA" no.2 Di sblh SELATAN tuliskan "POHON BERINGIN" no. 3 Di sblh BARAT tuliskan "CACING KEPANASAN" no.4 dan disblh UTARA tuliskan "ABU ATAS TUNGGUL" no.5 Kira ikut turutan 1,2,3,4,5 dan diulang secara rotate 6,7,8,9,10 dan setrusnya mengelilingi garisan2 tersebut.

2.Kiraan keserasian jodoh mestilah diambil dari huruf pangkal nama anda dan dicampurkan dgn nama pangkal pasangan anda. CONTOHNYA:[/b] Si lelaki namanya Mohamad huruf pangkalnya "M" huruf jawinya "MIM" =24 (dikira dari Alif hingga Yaa) kemudian di campurkan dgn nama si perempuan Siti jawinya "SIN" = 12. Si perempuan lebih tegas nampaknya sbb abjad jawi nya rendah dari si lelaki. Jumlah peringkat pertama 24+12=36 3.kirakan 1 hingga 36 jatuh pada(peringkat pertama) = TELAGA BAWAH BUKIT pada peringkat ini kehidupan pasangan ini dikelilingi dgn KEMEWAHAN DAN KESENANGAN. 4.Peringkat ke dua pula, dari jumlah peringkat pertama tadi=36 mesti dijadikan 40 supaya senang dibahagikan dgn angka 5. Dgn itu 40 bahagi 5=8. Anda tolakkan 36-8=28. kira ikut turutan semula(1 hingga 2 keputusan peringkat kedua ini = POHON BERINGIN maksudnya anda dan pasangan anda sentiasa menjadi perhatian ramai/sentiasa dikelilingi kaum kerabat saudara mara yg meminta bantuan anda berdua tolong selesaikan. Jelas anda dan pasangan anda di sukai ramai. 5.

Peringkat ke tiga(akhir)pula. Dari keputusan peringkat ke dua tadi =28 mesti dijadikan 30 supaya senang dibahagikan dengan angka 5. 30 bahagi 5 = 6. Anda tolakkan 28-6=22.(kira ikut turutan 1 hingga 22) keputusan peringkat akhir ini = PUTERI SUKA bermaksud pasangan anda ini sentiasa disisi dan menghargai anda,bergembira pada setiap pemberian dari anda wlwpun barangan itu harganya murah sekali pun.

selamat mencuba---tak silap kaedah ini ader ditulis dalam kitab tajul muluk..xsalah mencuba dan berusaha...selagi ilmu itu tidak syirik...yg ptg yakin kepada ketentuan Allah.

10 comments:

Anonymous said...

mcm pernah ku baca di TKO.. sape cilok sape neh? no credit to ... hm

Anonymous said...

sape cilok sape xpenting...yg penting jika ada ilmu or terjumpa di mana2...sampai2kan la...xgitu...alam siber ni luas...maklumat bleh dtg dari mane2 arah...yg ptg kena rajin menbaca...tq kepada yg komen..orait...

MYHEARTBIE said...

BLH RAKSI TK SYE
M UTK PNGKAL NAME LELAKI
R UTK PNGKAL NAME PEREMPUAN

Anonymous said...

ape mksud abu atas tunggul dan cacing kpanasan?

Anonymous said...

assalamualaikum wbt..

Ape maksud cacing kepanasan dan abu atas tunggul???

Anonymous said...

Abu Atas Tunggul :
Di waktu ini duit ada tapi tidak pernah cukup. Jika dapat wang pun hanya sekadar dapat lihat sahaja. Wang itu cepat habis digunakan. Ada-ada saja perkara yang hendak dibelanjakan. Senang datang senang habis. Poket sentiasa kosong.

Unknown said...

boleh jelaskan apa maksud Telaga bawah bukit, Puteri suka, Pohon beringin, cacing kepanasan dan abu atas tunggul, just untuk knowledge, terima kasih.

Unknown said...

tolong kirakan.. saya n, psngn a

Anonymous said...

Tolong juga..saya I pasangan A

Anonymous said...

Tolong juga..saya I pasangan A