Thursday, March 26, 2009

doa elak dirogol...

khas utk pelajar2 cfu dan kaum wanita diluar sana...doa kot bahasa Melayu bahasa Arab xder la...bace kot Melayu pon Allah faham...janji kita doa ikhlas...hehe...ok doanya seperti di bawah:

1. Doa Mengelakkan Diri Dari Dirogol :

Terjemahan : “Ya Allah, sekiranya Engkau mengetahui bahawa aku beriman denganMu dan RasulMu, dan aku memelihara kehormatanku hanya untuk suamiku, maka janganlah biarkan aku menjadi mangsa orang kafir dan orang zalim”.

2. Doa Mengelakkan Anak Dari Dirogol :

Terjemahan : “Ya Allah, sekiranya Engkau mengetahui bahawa anak perempuanku beriman denganMu dan RasulMu, dan dia memelihara kehormatannya hanya untuk suaminya, maka janganlah biarkan dia menjadi mangsa orang kafir dan orang zalim”.

SELAMAT BERAMAL....

2 comments:

CJ-alhafiz said...

tapi kan sifu....dak2 remaja sekarang ni... bukan saja malas nak berdoa tapi kalo pakai...ya Allah.... macam kat negara kita ni x cukup kain....
cam mana lah x kna rogol...pastu brani lak tu kluar malam n lepak...
kalo cmtu....doalah banyak mana skalipun..... kalau x jaga diri... ditebuk tupai jugak....
stuju x cfu.....??

cfu zams said...

setuju...didikan dr rumah tu ptg...ibubapa kena main peranan lah...tp kalu ibubapa pon jns xsopan...anak2 pon lagilah over...